Κορονοϊός: Η καραντίνα έφερε αύξηση 21% στις υποκλοπές - Αριθμός ρεκόρ το 2020
Οι υποκλοπές κατά την διάρκεια του 2020 -λόγω της καραντίνας- πραγματοποίησαν αλματώδη αύξηση κατά 21%. Πρόκειται μάλιστα σύμφωνα με τις Αρχές για το μεγαλύτερο ετήσιο αριθμό όλων των εποχών
έλεος πια
Έλεος οτι ώρα να ναι τηλεφωνήματα
Μου έχουν πρήξει τα φρύδια
καργιόληδες !!! τον πούλο ρε !!!
Vodafone Καλούν ακατάλληλες ώρες
Αν σκοπεύετε να έλθετε σε κάποια συνδιαλλαγή με αυτόν που του οφείλετε (π.χ. τράπεζα, κινητή τηλ/νία, ΔΕΗ κ.λ.π.) καλλίτερα να έλθετε σε επαφή απευθείας μαζί του (υποκατ/μα) και όχι με αυτά τα (εισπρακτικές-δικηγόροι) οι οποίες για κάθε φορά που σηκώνετε το ακουστικό (ανεξάρτητα τι τους λέτε) αυτοί ζητούν από την τράπεζα κινητή τηλ/νία κ.λ.π. την αντίστοιχη προμήθειά τους. Αν δεν προτίθεσθε, τότε μην απαντάτε. Και τα δύο αυτά να το ξέρετε, τους ζημιώνουν, οι δε ‘’collection agents’’ δεν λαμβάνουν το bonus που τόσο λυσαλέα επιδιώκουν. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
Δεν έχουν καθόλου ντροπή ή τσίπα ούτε οι υπάλληλοι που καλούν αλλά ούτε και η Vodafone που δίνει την άδεια ή οδηγίες στους υπαλλήλους της να κάνουν τέτοια πράγματα. Καλούν ακατάλληλες ώρες, κατά ριπάς, επί μέρες, άμα απαντήσεις μπορεί να πέσει η γραμμή αμέσως και συνεχίζουν να σε ξανακαλούν κατά ριπάς από τον ίδιο ή άλλους αριθμούς, και άμα μιλήσεις τελικά με υπάλληλο γίνονται και αγενείς και επιθετικοί. Αυτό λέγεται παρενόχληση.