- 1 Πόσο καιρό λειτουργεί αυτή η υπηρεσία και για ποιον προορίζεται;
Η υπηρεσία δημιουργήθηκε το 2011 στην Τσεχία. Πρόκειται για διαδικτυακό φόρουμ στο οποίο οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τηλεφωνικούς αριθμούς, ενοχλητικούς (κυρίως τηλεμάρκετινγκ, δημοσκοπήσεις) καθώς και χρήσιμους (π.χ. ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, δημόσιες αρχές)..
Η υπηρεσία αποκόμισε εξαρχής ευνοϊκά σχόλια, γι’ αυτό δημιουργήθηκαν σύντομα άλλες γλωσσικές εκδοχές. Σήμερα το φόρουμ λειτουργεί σε πάνω από 20 γλώσσες και 34 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Η υπηρεσία προορίζεται για όλους που θέλουν να εξακριβώσουν την ταυτότητα του κάτοχου ενός άγνωστου τηλεφωνικού αριθμού. Οι δημιουργοί του φόρουμ δημιούργησαν πρόσφατα την κινητή εφαρμογή «Call Insider» για τα κινητά με το σύστημα Android. Η εφαρμογή συνδέεται με τη βάση δεδομένων του ιστότοπου tilefonikos-katalogos.gr και επίσης επιτρέπει στους χρήστες αυτόματο μπλοκάρισμα των αριθμών του τηλεμάρκετινγκ.
- 2 Τι μπορούν να μάθουν οι χρήστες για τον αριθμό που καλεί;
- Οι χρήστες μπορούν να μάθουν εμπειρίες άλλων σχετικά με τον τηλεφωνικό αριθμό, το ενδιαφέρον για τον τηλεφωνικό αριθμό τον τελευταίο μήνα και, εφόσον είναι δυνατό, και τον εντοπισμό (στις σταθερές γραμμές). Είναι δυνατόν ότι κανείς δεν πρόσθεσε ακόμα τις εμπειρίες του με τον τηλεφωνικό αριθμό. Αν όμως έχει η σελίδα του τηλεφωνικού αριθμού π.χ. πάνω από χίλιες προβολές, μάλλον πρόκειται για ενοχλητικό αριθμό.
- 3 Τι σημαίνει το στοιχείο «αριθμός εμφανίσεων » του τηλεφωνικού αριθμού;
- Πρόκειται για τον αριθμό επισκέψεων της συγκεκριμένης σελίδας. Η πρόσβαση από μία συσκευή καταλογίζεται κάθε μέρα μόνο μία φορά. Επίσης, προσπαθούμε να παρεμποδίσουμε την άσχετη προσαύξηση στον αριθμό από προσβάσεις των ρομπότ (μηχανές αναζήτησης). Πρόκειται λοιπόν για τον αριθμό των μοναδικών προβολών της συγκεκριμένης σελίδας από πραγματικούς επισκέπτες.
- 4 Ποιος δημιουργεί τη βάση δεδομένων και πώς διασφαλίζεται η αξιοπιστία των σχολίων;
Η βάση δεδομένων των τηλεφωνικών αριθμών και οι αξιολογήσεις δημιουργούνται από τους ίδιους τους χρήστες. Μπορούν να προσθέτουν τις εμπειρίες τους ή μέσω της ιστοσελίδας ή μέσω της εφαρμογής «Call Insider».
Οι χρήστες της ιστοσελίδας προσθέτουν τα σχόλια ανώνυμα, επομένως είναι αδύνατο να διασφαλιστεί η πλήρης αξιοπιστία τους. Μάλιστα αντιμετωπίζουμε και αιτήματα διαγραφής των σχολίων σχετικά με τον τηλεφωνικό αριθμό με αιτιολόγηση ότι πρόκειται για ανταγωνισμό και τα σχόλια είναι παραπλανητικά. Γι’ αυτό διατηρούμε το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων ή και μπλοκαρίσματος ολόκληρης της συζήτησης για τον αριθμό.
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να πατήσετε το εικονίδιο του καλαθιού κάτω δεξιά, να συμπληρώσετε ένα σύντομο ηλεκτρονικό έντυπο, να βεβαιώσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία θα σταλεί η πληροφορία σχετικά με τη διεκπεραίωση του αιτήματος.
- 5 Διαχειρίζεται το φόρουμ;
- Η συζήτηση για τους τηλεφωνικούς αριθμούς διαχειρίζεται μερικά. Στο φόρουμ αναρτώνται σε καθημερινή βάση χιλιάδες σχόλια, επομένως είναι αδύνατο να ελεγχθεί κάθε μεμονωμένο σχόλιο. Γι’ αυτό ασχολούμαστε κυρίως με ύποπτα και αναφερόμενα σχόλια.
- 6 Το σχόλιό μου εξαφανίστηκε από το φόρουμ ή επεξεργάστηκε. Γιατί;
Επεξεργαζόμαστε και διαγράφουμε σχόλια για τους εξής λόγους:
- Αν λάβουμε την πληροφορία ότι το συγκεκριμένο σχόλιο έχει χαρακτηριστικά παράβασης και η παράβαση αυτή μπορεί να κριθεί βάσει της γενικής ενημέρωσης.
- Αν λάβουμε την πληροφορία ότι το συγκεκριμένο σχόλιο είναι χυδαίο ή προσβλητικό.
- Αν λάβουμε το αίτημα διαγραφής του σχολίου από την αστυνομία.
- Αν παραλάβουμε τη δικαστική απόφαση για τη διαγραφή του σχολίου.
- 7 Πώς μπορώ να αναφέρω ένα ελαττωματικό σχόλιο;
- Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να πατήσετε το εικονίδιο του καλαθιού κάτω δεξιά, να συμπληρώσετε ένα σύντομο ηλεκτρονικό έντυπο, να βεβαιώσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία θα σταλεί η πληροφορία σχετικά με τη διεκπεραίωση του αιτήματος. Η επεξεργασία του αιτήματος διαρκεί συνήθως 1-2 εβδομάδες.
- 8 Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να διαγράψω ένα σχόλιο σχετικά με έναν τηλεφωνικό αριθμό;
Σε περίπτωση που στο σχόλιο υπάρχουν χυδαίες εκφράσεις ή περιστατικά τα οποία γενικά μπορούν να θεωρηθούν παραπλανητικά, ειδοποιήστε μας μέσω του e-mail tilefonikos-katalogos.gr@ ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Πράγα
Δημοκρατία της ΤσεχίαςΣε περίπτωση που είναι γενικά σαφές ότι το συγκεκριμένο σχόλιο δε βασίζεται στην πραγματικότητα ή είναι προσβλητικό, θα διαγραφεί. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις απευθυνθείτε στην αστυνομία, η οποία πρέπει να διερευνήσει μήπως τα συγκεκριμένα σχόλια συνιστούν παράβαση. Ο διαχειριστής του φόρουμ θα παράσχει την απαραίτητη συνέργεια για να διερευνηθεί η παράβαση σχετικά με τα συγκεκριμένα σχόλια. Όταν πληροφορηθούμε από την αστυνομία ή το δικαστήριο για την παράβαση, μπορούμε να αφαιρέσουμε το συγκεκριμένο σχόλιο.
- 9 Το σχόλιο εμφανίζεται στο Google παρόλο που έχει διαγραφεί. Γιατί;
- Το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης (Bing, Yandex, …) έχουν δική τους μνήμη, επομένως δεν εμφανίζουν πάντα τα αποτελέσματα της αναζήτησης που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Θα περάσει κάμποσος καιρός ώσπου η μηχανή αναζήτησης να ευρετηριάσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και να εμφανίσει τη σωστή προεπισκόπηση της ιστοσελίδας. Η μεταβολή πραγματοποιείται συνήθως μέσα σε μερικές βδομάδες ή μήνες.
- 10 Μπορείτε να μου παράσχετε τη διεύθυνση IP ή κάποιες πληροφορίες για το συγγραφέα του σχολίου;
Η προσθήκη των σχολίων δεν προϋποθέτει την εγγραφή των χρηστών. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας αναρτούν τα σχόλια εντελώς ανώνυμα – δεν απαιτείται ούτε το όνομα ούτε το e-mail.
Επίσης, δεν αποθηκεύουμε τις διευθύνσεις IP των χρηστών σε αναγνώσιμη μορφή, μόνο σε κρυπτογραφημένη μορφή. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε ικανοί π.χ. να προσδιορίσουμε ότι δύο σχόλια γράφτηκαν στην ίδια συσκευή, ωστόσο δεν μπορούμε να παράσχουμε μια αναγνώσιμη διεύθυνση IP.
- 11 Ποιος ευθύνεται για το περιεχόμενο των σχολίων;
- Για το περιεχόμενο των σχολίων πάντα ευθύνονται αποκλειστικά οι χρήστες που ανάρτησαν το συγκεκριμένο σχόλιο στο φόρουμ. Ο διαχειριστής είναι υποχρεωμένος να αφαιρέσει ένα σχόλιο μόνο σε περίπτωση που θα διαπιστωθεί ότι πληροφορήθηκε για το παραβατικό περιεχόμενό του.
- 12 Διατίθεται το API;
- Δυστυχώς, το API δε διατίθεται ούτε σχεδιάζεται στο μέλλον.
- 13 Τι να κάνω σε περίπτωση που ο αριθμός μου εμφανίζεται παρά τη θέλησή μου σ’ αυτή την ιστοσελίδα;
Αν διαπιστώσετε ότι ο αριθμός σας εμφανίζεται σ’ αυτή την ιστοσελίδα, μπορείτε να ζητήσετε μέσω του e-mail ή δι’ αλληλογραφίας να διαγραφεί.
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Πράγα
Δημοκρατία της Τσεχίας
tilefonikos-katalogos.gr@Διατηρούμε το δικαίωμα να σας ζητήσουμε να προσκομίσετε όλα τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι ο τηλεφωνικός αριθμός ανήκει σ’ εσάς.
- 14 Πληκτρολόγησα έναν υπαρκτό τηλεφωνικό αριθμό ο οποίος δε δέχτηκε από το σύστημα, επειδή θεωρείται ανύπαρκτος. Τι να κάνω;
- Αν νομίζετε ότι έχετε πληκτρολογήσει σωστά τον αριθμό, επικοινωνήστε μαζί μας στο tilefonikos-katalogos.gr@. Θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το λάθος.
- 15 Γιατί κάποια σχόλια είναι κρυμμένα;
- Όταν λάβουμε μία αίτηση διαγραφής του σχολίου, το σχόλιο κρύβεται αυτόματα ώσπου να ασχοληθούμε με την αίτηση. Ο λόγος είναι η όσο το δυνατόν συντομότερη διαγραφή απρεπών σχολίων (π.χ. λόγια μίσους, εκφοβιστικά σχόλια ή σχόλια που περιέχουν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα κτλ.).
- 16 Γιατί δεν μπορώ να κάνω αναφορά σε ένα σχόλιο;
Σε περίπτωση που η αίτηση διαγραφής του σχολίου θεωρήθηκε αβάσιμη, δεν επιτρέπεται η επανειλημμένη αναφορά στο ίδιο σχόλιο μέχρι την παρέλευση του χρονικού διαστήματος. Εφόσον επιμένετε στη διαγραφή του σχολίου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του e-mail tilefonikos-katalogos.gr@ ή δι’ αλληλογραφίας στη διεύθυνση:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Πράγα
Δημοκρατία της Τσεχίας