Κορονοϊός: Η καραντίνα έφερε αύξηση 21% στις υποκλοπές - Αριθμός ρεκόρ το 2020
Οι υποκλοπές κατά την διάρκεια του 2020 -λόγω της καραντίνας- πραγματοποίησαν αλματώδη αύξηση κατά 21%. Πρόκειται μάλιστα σύμφωνα με τις Αρχές για το μεγαλύτερο ετήσιο αριθμό όλων των εποχών
Πολλοί ενοχλητική!!!! Πρέπει να κάνουμε φραγή.
Καλούν συνέχεια.
Φραγή οπωσδήποτε
Πολλαπλές φορες όπως λένε όλοι. Πολύ πρωινές ώρες ή μεσημεριατικα. Πρήξιμο άλλο λεβελ κάντε φραγή να τελειωνουμε
με πηραν και εμενα ακροσ ενοχλητικοι
10 κλήσεις σε 2 ημέρες. Έλεος κάπου!
Ενοχλητικοι.ξεκινησαν να καλουν πριν μια βδομαδα απο το πρωί μεχρι το βράδυ. Κλεινουν πριν προλαβω να σηκωσω. Σημερα προλαβα. Η τυπισα με την κλασικη αγένεια με εφτασε να χασω ψυχραιμία. Προσπαθουν να σε δεσμευσουν με συμβόλαια ενώ μια χαρα βολευεσαι με καρτοκινητο κ της εξηγεις δε θελω συμβόλαια ουτε εχω λεφτα ουτε θελω δεσμευσεις ,ειμαι μια χαρα κ ετσι κ αυτη να επιμενει κ να λεει δε χρειαζεται να φωναζετε. Ε πως να μη φωναζω με παιρνετε όλη μερα της ακαταμληλες ώρες. Τρεχω σα.τρελλη να προλαβω μήπως έγινε κατι κ ειναι τελικά αυτοι οι απαραδεκτοι.
ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΕΣ
Annoying
Ο υπάλληλος παρουσιάστηκε εκ μέρους της Vodafone. Μου πρότεινε να περάσω από το καρτοκινητό σε πάγιο συμβόλαιο διετούς διάρκειας, με προκαθορισμένη τιμή μηνιαίων τελών (πακετο Vodafone RED5GB). Αφού έδωσα τα στοιχεία ΔΟΥ και Δνση κατοικίας - και εκεί άρχιζα να υποψιάζομαι ότι ο υπάλληλος δεν ηταν της Vodafone αλλα εργαζόταν ως πωλητης ενδιάμεσος - διότι κανονικά αν ήταν της Vodafon, θα είχαν πρόσβαση στα στοιχεία μου, όπως όλα τα πρακτορεία Vodafone όπου μπορειτε να κανετε πληρωμές , ανανεώσεις κλπ.. Δέχτηκα, εν τέλει, καλή τη πίστει, να λάβω, μέσω μέιλ, το συμβολαιό τους για να το διαβάσω. Το έλαβα μια ώρα περίπου μετά, και ήδη το είχαν συμπληρώσει με τα στοιχεια που του ειχα παράσχει, ήτοι ΑΦΜ δνση κατοικιας ηλεκτρονικη δνση. Data phishing, λέγεται αυτό, είναι μια συνήθης πρακτική εταιρειών μάρκετινγκ και συλλογ'ης προσωπικών στοιχείων. Μετά από ανάγνωση του συμβολαίου και διαπιστώνοντας, ότι υπάρχουν πολλές γκρίζες ζώνες σε αρκετές παραγράφους, αποφάσισα να μην δώσω συνέχεια , και έτσι δεν προχώρησα στην αποδοχή του συμβολαίου που προτεινόταν, και δεν έκανα κλικ στο ειδικό παράθυρο που άνοιγε και που υπήρχε κάτω ακριβώς από την προειδοποίηση. ότι έπρεπε να κάνω κλικ μετά την ανάγνωση του συμβολαίου εχοντας μόνο μια μέρα εργάσιμη διορία για να το κάνω αποδεκτό. Η εμπορική αυτή πρακτική είναι πράγματι intrusive και χειραγωγική. Να προτιμάτε τα φυσικά πρακτορεία των εταιρειών τηλεφωνίας με πωλητές με φυσική παρουσία, είναι απείρως καλύτερα.
Παίρνουν εδώ και δύο μέρες από πέντε φορές.. ημαρτον δηλαδή.. φραγή κατευθείαν
Με πήραν τηλέφωνο και εφόσον δεν με άφηνε να μιλήσω και έλεγε τα δικά της, κάποια στιγμή το έκλεισα. Έπειτα με έπαιρνε ασταμάτητα μέχρι που το μπλοκαρισα το νούμερο..
Κουραστικοί, έχουν πάρει 100 φορές