Η υπηρεσία δημιουργήθηκε το 2011 στην Τσεχία. Πρόκειται για διαδικτυακό φόρουμ στο οποίο οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τηλεφωνικούς αριθμούς, ενοχλητικούς (κυρίως τηλεμάρκετινγκ, δημοσκοπήσεις) καθώς και χρήσιμους (π.χ. ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, δημόσιες αρχές)..
Η υπηρεσία αποκόμισε εξαρχής ευνοϊκά σχόλια, γι’ αυτό δημιουργήθηκαν σύντομα άλλες γλωσσικές εκδοχές. Σήμερα το φόρουμ λειτουργεί σε πάνω από 20 γλώσσες και 34 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Η υπηρεσία προορίζεται για όλους που θέλουν να εξακριβώσουν την ταυτότητα του κάτοχου ενός άγνωστου τηλεφωνικού αριθμού. Οι δημιουργοί του φόρουμ δημιούργησαν πρόσφατα την κινητή εφαρμογή «Call Insider» για τα κινητά με το σύστημα Android. Η εφαρμογή συνδέεται με τη βάση δεδομένων του ιστότοπου tilefonikos-katalogos.gr και επίσης επιτρέπει στους χρήστες αυτόματο μπλοκάρισμα των αριθμών του τηλεμάρκετινγκ.
Συχνές ερωτήσεις
Φοβερά ενοχλητικοί. Μπλοκάρετε τον αριθμό για να ηρεμήσετε.
καλούν και το κλείνουν
Καλούν σε καθημερινή βάση κ δεν απαντούν. Εκνευριστικό
Αν υπήρχε έστω μια περίπτωση να με πείσουν, με την συμπεριφορά τους έχει αποκλειστεί παντελώς. !!!
Έλεος, φτάνει πια. Έχετε γίνει κουραστικοί!
3 η ώρα το μεσημέρι!!! Ελεος! Απλά δεν το σηκώνεις αυτή την ώρα!
Παρολα αυτα ειναι παιδια που δουλευουν για τρεις και εξηντα κυριολεκτικα και εχουν μαλον και το βουρδουλα για να γινονται ενοχλιτικοι οπωσ σε πολα τηλεφωνια
Πήρε και δε μιλούσε.....επειμενει ενώ δεν το σηκώνω....Πολύ ενοχλητικοοοοοοςςςςςς
Απαράδεκτη για πολοστή φορά!!!
Ενοχλητικοί
Πολύ ευγενέστατη υπάλληλος. Δεν μπορώ να καταλάβω πως μια τέτοια μεγάλη εταιρία έχει τόσο χαμηλού μορφωτικού επιπέδου προσωπικό.
Παπαρες.Τα ιδια κανουν και σε μενα.Θελω να μου μιλησουν και θα δουν το δικο μου το στομα τι
θα τους συρει