Αίτηση αφαίρεσης του σχολίου για τον αριθμό: 2311807050
Παρατήρηση σχετικά με την αφαίρεση
15/01/2018
Πρόκειται για την εταιρία "Σ.Κ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ Α.Ε": http://www.skgroup.gr/company/ συνεργάτη της Cosmote. Προέβη σε παράβαση του κώδικα δεοντολογίας της ΕΕΤΤ: https://goo.gl/YeVmd2 Έκανα καταγγελία τόσο στην ΕΕΤΤ όσο και στην Cosmote διότι πούλησε πακέτο τηλεφωνίας μέσω τηλεφωνικής πώλησης σε άτομο ευαίσθητης ομάδας πληθυσμού (ηλικιωμένος). Μετά από πολύ χρόνο και μεγάλη ταλαιπωρία η Cosmote ακύρωσε τελικά τη σύμβαση. Αποζημίωση δεν υπήρξε ούτε ενημερώθηκα για την επιβολή κάποιας ποινής από την ΕΕΤΤ προς την εταιρία. Δεν φταίει κανείς άλλος παρά η ΕΕΤΤ που δεν επιβάλλει αυστηρές ποινές σε τέτοιες εταιρίες και η Cosmote που έχει τέτοιους συνεργάτες. Εγγραφείτε στο "Μητρώο 11" για να μη σας καλούν για διαφημιστικούς λόγους. Τηλεφωνήστε στον πάροχό σας και ζητήστε του την εγγραφή σας στο μητρώο 11. Ζητήστε το αν είναι δυνατόν εγγράφως ή να ενημερωθείτε εγγράφως ότι σας έχει εγγράψει στο μητρώο 11. Για τα παράπονά σας στείλτε email: - στην εταιρία: info@skgroup.gr - στην Cosmote: customercare@cosmote.gr Κάντε καταγγελία: - στην ΕΕΤΤ: http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam - στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα: https://goo.gl/Z16Fkf Αν δουν μερικές δεκάδες emails παραπόνων και καταγγελίες μπορεί και να ιδρώσει το αυτάκι τους. Διαφορετικά θα συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι.
Πρόκειται για την εταιρία "Σ.Κ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ Α.Ε": http://www.skgroup.gr/company/ συνεργάτη της Cosmote.
Προέβη σε παράβαση του κώδικα δεοντολογίας της ΕΕΤΤ: https://goo.gl/YeVmd2
Έκανα καταγγελία τόσο στην ΕΕΤΤ όσο και στην Cosmote διότι πούλησε πακέτο τηλεφωνίας μέσω τηλεφωνικής πώλησης σε άτομο ευαίσθητης ομάδας πληθυσμού (ηλικιωμένος).
Μετά από πολύ χρόνο και μεγάλη ταλαιπωρία η Cosmote ακύρωσε τελικά τη σύμβαση.
Αποζημίωση δεν υπήρξε ούτε ενημερώθηκα για την επιβολή κάποιας ποινής από την ΕΕΤΤ προς την εταιρία.
Δεν φταίει κανείς άλλος παρά η ΕΕΤΤ που δεν επιβάλλει αυστηρές ποινές σε τέτοιες εταιρίες και η Cosmote που έχει τέτοιους συνεργάτες.
Εγγραφείτε στο "Μητρώο 11" για να μη σας καλούν για διαφημιστικούς λόγους. Τηλεφωνήστε στον πάροχό σας και ζητήστε του την εγγραφή σας στο μητρώο 11. Ζητήστε το αν είναι δυνατόν εγγράφως ή να ενημερωθείτε εγγράφως ότι σας έχει εγγράψει στο μητρώο 11.
Για τα παράπονά σας στείλτε email:
- στην εταιρία: info@skgroup.gr
- στην Cosmote: customercare@cosmote.gr
Κάντε καταγγελία:
- στην ΕΕΤΤ: http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam
- στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα: https://goo.gl/Z16Fkf
Αν δουν μερικές δεκάδες emails παραπόνων και καταγγελίες μπορεί και να ιδρώσει το αυτάκι τους. Διαφορετικά θα συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι.