Η υπηρεσία δημιουργήθηκε το 2011 στην Τσεχία. Πρόκειται για διαδικτυακό φόρουμ στο οποίο οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τηλεφωνικούς αριθμούς, ενοχλητικούς (κυρίως τηλεμάρκετινγκ, δημοσκοπήσεις) καθώς και χρήσιμους (π.χ. ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, δημόσιες αρχές)..
Η υπηρεσία αποκόμισε εξαρχής ευνοϊκά σχόλια, γι’ αυτό δημιουργήθηκαν σύντομα άλλες γλωσσικές εκδοχές. Σήμερα το φόρουμ λειτουργεί σε πάνω από 20 γλώσσες και 34 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Η υπηρεσία προορίζεται για όλους που θέλουν να εξακριβώσουν την ταυτότητα του κάτοχου ενός άγνωστου τηλεφωνικού αριθμού. Οι δημιουργοί του φόρουμ δημιούργησαν πρόσφατα την κινητή εφαρμογή «Call Insider» για τα κινητά με το σύστημα Android. Η εφαρμογή συνδέεται με τη βάση δεδομένων του ιστότοπου tilefonikos-katalogos.gr και επίσης επιτρέπει στους χρήστες αυτόματο μπλοκάρισμα των αριθμών του τηλεμάρκετινγκ.
Συχνές ερωτήσεις
Εισπρακτική από ΖΕΝΙΘ από εξωτερικό συνεργάτη τους που την είδε σαν να είναι το αφεντικό της ΖΕΝΙΘ...
ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
καλει διαρκως
Ενοχλούν
Δεν απαντάω πια σε άγνωστα τηλεφωνικά νούμερα 110% είναι πάντα εισπρακτικές. Κατευθείαν μπλοκάρισμα!!!!
ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ
εισπρακτικη first call.!!!
block.
Αν σκοπεύετε να έλθετε σε κάποια συνδιαλλαγή με αυτόν που του οφείλετε (π.χ. τράπεζα, κινητή τηλ/νία, ΔΕΗ κ.λ.π.) καλλίτερα να έλθετε σε επαφή απευθείας μαζί του (υποκατ/μα) και όχι με αυτές τις σερβιέτες (εισπρακτικές-δικηγόροι) οι οποίες για κάθε φορά που απαντάτε την κλήση τους (ανεξάρτητα τι τους λέτε) αυτοί εισπράττουν από την τράπεζα, κινητή τηλ/νία, ΔΕΗ κ.λ.π. την αντίστοιχη προμήθειά τους. Αν δεν προτίθεσθε, τότε μην απαντάτε. Και τα δύο αυτά να το ξέρετε, τους ζημιώνουν, οι δε ‘’collection agents’’ δεν επιτυγχάνουν τους στόχους τους για το bonus calling -που τόσο λυσσαλέα επιδιώκουν-, και γρήγορα βρίσκονται άνεργοι. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ