Ποιος δημιουργεί τη βάση δεδομένων και πώς διασφαλίζεται η αξιοπιστία των σχολίων;
Η βάση δεδομένων των τηλεφωνικών αριθμών και οι αξιολογήσεις δημιουργούνται από τους ίδιους τους χρήστες. Μπορούν να προσθέτουν τις εμπειρίες τους ή μέσω της ιστοσελίδας ή μέσω της εφαρμογής «Call Insider».
Οι χρήστες της ιστοσελίδας προσθέτουν τα σχόλια ανώνυμα, επομένως είναι αδύνατο να διασφαλιστεί η πλήρης αξιοπιστία τους. Μάλιστα αντιμετωπίζουμε και αιτήματα διαγραφής των σχολίων σχετικά με τον τηλεφωνικό αριθμό με αιτιολόγηση ότι πρόκειται για ανταγωνισμό και τα σχόλια είναι παραπλανητικά. Γι’ αυτό διατηρούμε το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων ή και μπλοκαρίσματος ολόκληρης της συζήτησης για τον αριθμό.
Κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει αμέσως το σχόλιο ώσπου να ασχοληθούν με το σχόλιο οι διαχειριστές. Αρκεί να πατήσετε το εικονίδιο του καλαθιού κάτω δεξιά, να συμπληρώσετε ένα σύντομο ηλεκτρονικό έντυπο, να βεβαιώσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία θα σταλεί η πληροφορία σχετικά με τη διεκπεραίωση του αιτήματος.
Το 2024, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 38 εκατομμύρια επιθέσεις phishing από εγκληματίες του κυβερνοχώρου, οι οποίοι εμφανίζονταν ως γνωστά καταστήματα, τράπεζες και καταστήματα τεχνολογίας. Κλεμμένα δεδομένα από τις κάρτες που χρησιμοποιούνται για τις πληρωμές πωλούνται σε φόρουμ του dark web, σε τιμές από 70 έως 315…
ΗΓενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας προχώρησε σε μια νέα ανακοίνωσε προς τους πολίτες με αφορμή το περιστατικό τηλεφωνικής εξαπάτησης ηλικιωμένης γυναίκας στην Πέλλα. Πιο συγκεκριμένα, ανακοινώθηκαν οδηγίες για την αποφυγή της εξαπάτησης ανυποψίαστων πολιτών από επιτήδειους. Ακολουθούν…
Σας λένε ότι καλούν εκ μέρους του δικηγορικού γραφείου της κας Μπούκη. Στην πραγματικότητα καλούν από την εταιρία Σιούφας & Συνεργάτες και η Παρασκευή Μπούκη...
Καλούν και δεν μιλάνε. Τους μπλόκαρα για να ησυχάσω.
ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ
Περνούν κ δεν μιλάνε
Δε μίλησε
Παίρνουν και δε μιλάνε.
Από Ήρων ρεύμα, μπούρδες..