Πώς θα προστατευτούν οι πολίτες από τις ηλεκτρονικές απάτες – Αναλυτικές οδηγίες
Mεγάλη απάτη μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, με «δόλωμα» ποινικές εκκρεμότητες των θυμάτων ή συγγενών τους, βρίσκεται το τελευταίο χρονικό διάστημα σε εξέλιξη. Ο Νίκος Βασιλάκος, πραγματογνώμων της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, μίλησε στην ΕΡΤ και έδωσε χρήσιμες συμβουλές για ποιες θα πρέπει να είναι οι πρώτες ενέργειές…



Κλήση 14:23.
Δεν το σήκωσα και έκανα block
Ψάχνουν για θύματα!! Κάντε τους μπλοκ!
2 αναπάντητες 15:54 και 17:01.
Αν σκοπεύετε να έλθετε σε κάποια συνδιαλλαγή με αυτόν που του οφείλετε (π.χ. τράπεζα, κινητή τηλ/νία, ΔΕΗ κ.λ.π.) καλλίτερα να έλθετε σε επαφή απευθείας μαζί του (υποκατ/μα) και όχι με αυτές τις παλιολινάτσες (εισπρακτικές-δικηγόροι) οι οποίες για κάθε φορά που σηκώνετε το ακουστικό (ανεξάρτητα τι τους λέτε) αυτοί εισπράττουν από την τράπεζα, κινητή τηλ/νία, ΔΕΗ κ.λ.π. την αντίστοιχη προμήθειά τους. Αν δεν προτίθεσθε, τότε μην απαντάτε. Και τα δύο αυτά να το ξέρετε, τους ζημιώνουν, οι δε ‘’collection agents’’ δεν επιτυγχάνουν τους στόχους τους για το bonus calling -που τόσο λυσσαλέα επιδιώκουν-, και γρήγορα βρίσκονται άνεργοι. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
Προσφορες απο την vodafone. Η πλακα ειναι οτι ηδη ειμαστε πελατες της σε αλλο προγραμμα και δεν εχουν σταματησει να ενοχλουν να αποκτησουμε κι αλλα. Εντος του μηνα θα αλλαξω εταιρια μονο και μονο για την συμπεριφορα τους
Ενοχλητικη
Ενοχλητικες συνεχεις κλησεις προσπαθωντας να σε πεισουν να αλλαξεις καρτοπρογραμμα με μεσα αθεμιτα παραπληροφορωντας τους συνδρομητες σε αλαζονικο και ειρωνικο υφος . Προσοχη!
ενοχλητικοί..συνηχείς κλήσεις στη διάρκεια της μέρας και σε όλες τις ώρες κατάλληλες και μη
Με πήραν 15:20 το μεσημέρι κάνοντας Μ 2 φορές αναπάντητη δεν είναι κατάσταση αυτη! Έχω κουραστεί να μπλοκάρω τους αριθμούς τους για να μπορώ έστω να κοιμάμαι τα μεσημέρια .
Πολύ πολύ ενοχλητικοί, παίρνουν ώρες ακαταληλες ,και πολλες φορες στο διαστημα μιας ημερας..