Η υπηρεσία δημιουργήθηκε το 2011 στην Τσεχία. Πρόκειται για διαδικτυακό φόρουμ στο οποίο οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τηλεφωνικούς αριθμούς, ενοχλητικούς (κυρίως τηλεμάρκετινγκ, δημοσκοπήσεις) καθώς και χρήσιμους (π.χ. ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, δημόσιες αρχές)..
Η υπηρεσία αποκόμισε εξαρχής ευνοϊκά σχόλια, γι’ αυτό δημιουργήθηκαν σύντομα άλλες γλωσσικές εκδοχές. Σήμερα το φόρουμ λειτουργεί σε πάνω από 20 γλώσσες και 34 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Η υπηρεσία προορίζεται για όλους που θέλουν να εξακριβώσουν την ταυτότητα του κάτοχου ενός άγνωστου τηλεφωνικού αριθμού. Οι δημιουργοί του φόρουμ δημιούργησαν πρόσφατα την κινητή εφαρμογή «Call Insider» για τα κινητά με το σύστημα Android. Η εφαρμογή συνδέεται με τη βάση δεδομένων του ιστότοπου tilefonikos-katalogos.gr και επίσης επιτρέπει στους χρήστες αυτόματο μπλοκάρισμα των αριθμών του τηλεμάρκετινγκ.
Συχνές ερωτήσεις
Παίρνουν 2-3 φορές και το κλείνουν σαν να παρακολουθούν αν είναι ή όχι κάποιος στο σπίτι.
Άγνωστοι ...δεν μιλάνε.
Δεν απαντω
Είναι call center. Τους χρησιμοποιούν εταιρείες για να προωθούν τα προϊόντα τους. Ο αριθμός δεν ανήκει στις εταιρείες απο τις οποίες λένε οτι καλούν. Δεν έχουν στοιχεία του μητρώου του άρθρου 11, με αποτέλεσμα να πρήζουν τα μέζεα όλων χωρίς διακρίσεις. Στην περίπτωσή μου είπαν οτι καλούν απο την EPSILON NET για την κάρτα εργασίας. Απατεώνες, όχι. Ενοχλητικοί σίγουρα.
Σύμβουλος ρεύματος...
Διαφήμιση για φθηνό ρεύμα
Μου τηλεφωνήσαν για να μου πουλήσουν το πρόγραμμα ψηφιακής κάρτας εργασίας της ΕΠΣΙΛΟΝ ΝΕΤ.